Typický Čech chce vůz od ŠKODA AUTO a miluje Karla Gotta, ukázal průzkum

Typický Čech chce vůz od ŠKODA AUTO a miluje Karla Gotta, ukázal průzkum

Češi mají jasno v tom, co chtějí a nejsou troškaři. Chtějí řídit auto od ŠKODA AUTO, pracovat na notebooku od Lenova, pít pivo Pilsner Urquell a chodit do Kauflandu. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu QUDAL mezinárodní organizace ICERTIAS, který zmapoval české symboly kvality. Top celebritami jsou pro nás Karel Gott a Jaromír Jágr. Průzkum ukázal, že současná světová hudba Čechům nic neříká, zvolili si totiž již neexistující ABBU.

Za nejvíce kvalitního výrobce notebooků považuje český národ Lenovo. Značku Čechům udržovala v povědomí vtipná reklama s Ashtonem Kutcherem. Absolutně nejlepším příkladem a symbolem kvality je pak podle Čechů domácí ŠKODA AUTO. Důvěra k tuzemským značkám se projevila i v dalších kategoriích průzkumu.

 

Favorité kulturní scény

V kategorii nejlepší hudebník v průzkumu QUDAL se na první příčce v České republice umístil napříč všemi generacemi milovaný sběratel slavíků Karel Gott. Mezi světovými hudebními skupinami zvítězila již neexistující švédská skupina ABBA, založená v roce 1970. Nejlepší českou rockovou kapelou je pak jednoznačně Kryštof.

 

Sportovní modly

Za nejlepšího sportovce či sportovkyni světa považují Češi hokejistu Jaromíra Jágra. Nejlepším světovým sportovním klubem (nezávisle na druhu sportu) je pak podle nich Real Madrid. V kategorii nejlepší sportovní klub v České republice (nezávisle na druhu sportu) hlasovali lidé nejčastěji pro národní fotbalový klub Sparta Praha.

 

Ostatní kategorie

Označení kvalitních produktů je pro Čechy důležité. Výrobky a služby s označením zlatou medailí za kvalitu by dle průzkumu nakupovalo 86 % z nich. Většinu hlasů v české verzi průzkumu QUDAL dále získaly následující značky: T-Mobile (kategorie mobilní operátoři), Jemča (kategorie čaje), Orion (kategorie čokolády), Kunín (kategorie mléka), Lenovo (kategorie notebooky), Ariel (kategorie prací prášky), Odol (kategorie zubní pasty), Toma (kategorie ovocné džusy), Pilsner Urquell (kategorie piva), Nowaco (kategorie mražené ovoce), Rama (kategorie margaríny), Lukana (kategorie stolní oleje), Primalex (kategorie interiérové nátěry barev), Vitana (kategorie rýže), Mattoni (kategorie neperlivé minerální vody), Česká pojišťovna (kategorie pojišťovny), Kaufland (kategorie mezinárodní obchodní řetězce) a další.

 

Průzkum QUDAL provedla v březnu 2016 na vzorku 1 200 respondentů mezinárodní organizace ICERTIAS. Více na: www.qudal.com

 

O mezinárodní organizaci ICERTIAS

ICERTIAS je mezinárodní, politicky nezávislá, certifikační organizace věnující se mezinárodnímu průzkumu trhu. Vyhledává, certifikuje a oceňuje kvalitní společnosti a jejich výrobky a služby po celém světě. Cílem je usnadnit spotřebitelům kupní rozhodnutí. Těžiště její práce spočívá v zájmu spotřebitelů - konečných uživatelů výrobků a služeb na daném trhu.

Organizace ICERTIAS uděluje ocenění ICERTIAS Best Buy Award, QUDAL – QUality meDAL a provozuje programy ICERTIAS Customers’ Friend ve více než 40 zemích světa na pěti kontinentech. Výsledky průzkumu trhu ICERTIAS jsou pravidelně publikovány v předních lokálních i globálních médiích. Certifikační ocenění ICERTIAS uvádí na svých výrobcích a službách stovky světových a lokálních značek. ICERTIAS byla založena v roce 2011 v Curychu, kde je registrován jako “ICERTIAS – International Certification Association GmbH”.

Více informací na: www.icertias.com

 

Page generated in 3.0611 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál